Bouw AZC Schagen-Oost toch nog niet begonnen
Bijzonder Provinciaal Landschap, maar dan van dichtbij
Werd vorige week nog daadkrachtig aangekondigd dat de bouw van de CNO (nooit crisisnoodopvang zeggen) in gemeente Schagen deze maandag zou beginnen. Empirisch onderzoek ter plekke (vanmiddag 15:30 uur) heeft aangetoond dat er helemaal niks aan het gebeuren is op de beoogde opvangplek. Niks geen 7000 ton mengranulaat voor de asfaltplaat van 10.000 m2, geen witte giga-tent, geen container met nieuwe Miele's, geen lantaarnpalen van zes meter en geen dieselaggregaten - zelfs geen rijplaten. Het Bijzonder Provinciaal Landschap lag er prachtig bijzonder provinciaal bij, en er wordt vooralsnog NIET GEBOUWD. Zou Aannemersbedrijf H. de Jonge de klus soms aangenomen hebben? Wordt Vervolgd.
Update: Aha. Er is eerst een KORT GEDING
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
COA-baas: 'Er is geen gebrek aan opvangplekken'
oh huh wat zeuren we dan
IND-baas: 'Migratiepact EU gaat instroom niet terugdringen, speelt buiten onze macht af'
Waarlijk, het Mensenrechtmatriarchaat
Politie onderzoekt geweld door agenten tegen 'hoogzwangere vrouw en Palestijnse migrant' in asielzoekerscentrum te Zeist
Maakt niet uit wat ze zeggen zolang het maar over ons (NL) gaat!
Trouw is aanbeland bij kop: "In de hockeykantine lopen vrouwen meer gevaar dan als ze langs het azc fietsen"
Dit gebeurt er dus als je de discussie aan experts overlaat
