achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Ophef. Melk drinken is racisme

thumb

JA EN HET IS NIET EENS DE SPELD.

Kunnen we verdomme ook al geen melk meer drinken voordat een of andere wakkere verslaggever een tweetje tegenkomt met slimme klikbeet van een anti-melkclub nu moeten we daar boos over zijn waardoor we helemaal geen tijd meer hebben om melk te drinken terwijl melk is lekker en gezond de witte motor zeggen ze maar wij zeggen liever de blanke motor want wit zeggen is racistisch of mag je nu ook al niet meer zeggen dat iets racistisch is nou ja walgelijk houdt het dan nooit op.

Reaguursels

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.