TE KOOP: Nederlands regeringstoestel
Van een oud omaatje geweest
Een PEPERdure blamage voor de Nederlandse regering die het SUPERDELUXE vliegtuig de PH-GOV volgens DEKSELS goed ingevoerde bronnen van De Telegraaf RAZENDsnel al in de verkoop moet gooien omdat de KONINKLIJKE Luchtvaart Maatschappij PLOTSKLAPS stopt met het onderhoud van de HYPERmoderene Boeing-737-toestellen en mogelijk overschakelt op een NAGELnieuw Airbus-exemplaar. De operatie gaat MILJOENEN kosten wat een VERSCHRIKKELIJK pijnlijke kwestie is voor minister Karremans die toch al zo in de RATS zit vanwege alle slecht onderhouden wegen. Maar hee. Anders huren we toch gewoon een privé-jet?
De T. is nu eenmaal de T.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Telegraaf zwakt coronacolumn Marianne Zwagerman af
De Telegraaf stelt alleen maar vragen
FAIL! Telegraaf speurt verkeerde AI-bewerking van foto Thaise politie in drag-kostuum op
Als je de Thaise politie al niet meer kunt vertrouwen!
Telegraaf in de bres voor.. eilandbezitters (??)
Foto: niet de eilandbezitter uit dit verhaal
LOL. Volkskrant heeft eigen K. Laheye
En het is niet Fatima Dakmar
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
FAIL! De T. spoort verkeerde in Dubai gestrande Nederlandse op
Fatima Dakmar neemt selfie voor Burj Khalifa
De Telegraaf begint war on kabinet-Jetten
De eerste veldslag, toch? Toch?!?
Nee VROUW, alcohol voor ouders op de schoolkerstborrel moet NIET verboden worden
Dan gaan we toch gewoon NIET joh
Knakker schopt zijn halfverlamde en rolstoelgebonden moeder in elkaar, mag in De Telegraaf vertellen dat het iedereen kan overkomen
Foto: iemand die volgens knakker door mogelijke zoon het ziekenhuis in geschopt zou kunnen worden
Telegraaf komt uw drankje afpakken
Is dit onze krant nog wel?
