Piemelshamen in het Stamcafé
Lepel verdwenen uit brijpot
Nee maar dit is echt ontzettend leuk. In Amsterdam, bekend van de Beyoncé Boulevard en de Sjoa, heeft iemand ergens in Zuid een verkeersbord opgehangen waardoor het nu net lijkt alsof alleen mannen met een kleine Pritt Stift er nog welkom zijn, terwijl dit eigenlijk helemaal niet zo is, want niet iedereen is natuurlijk zomaar bevoegd om zoiets te doen en/of de regels te bepalen. Het leuke is natuurlijk dat de grappenmakers doelen op mannen in hele dure auto's, die in een patserbak zouden rijden omdat ze iets te compenseren hebben (meer specifiek hun kleine penis, red.). Zo steken deze humoristen tegelijkertijd de draak met zowel hyperkapitalisme als het patriarchaat, of zo. "Het is goed om humor te hebben in de maatschappij," mompelt een omstander tegen AT5. "Kijk, daar komt de volgende alweer, weer zo eentje met een kleine, ha ha ha," kraait een ander.
Nou, hilarisch.
De Jasonstraat in Oud-Zuid heeft er een nieuw verkeersbord bij. pic.twitter.com/KhaWHMCwpX
— AT5 (@AT5) April 7, 2025
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Artikel 23 schrappen in het Stamcafé
Joah het is warm u mag ook gewoon wat te zuipen pakken hoor
HITTESTRESS in het StamCafé
Beetje warm hier
Thuiskomen in de stampub
It's coming home
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
Zita Pels (PRO Amsterdam) kan niet beloven dat Esmah Lahlah termijn uitzit, ""Ziek van dit soort Haagse spelletjes""
Foto: Esmah Lahlah vandaag, net terug van een Haags spelletje
