achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Een OPROTPREMIE in het Stamcafé

Blijven mag ook

Het was in Den Haag weer de Grote Geert Show, waarin de leider van de PVV wat druk zetten op onderhandelingen in het kabinet die kennelijk al bijna klaar waren, zodat iedereen kan zien dat het hem echt wel menens is met dat strengste asielbeleid ooit. Maar hoe zit het dan met het al die juichende Syriërs op straat die na de val van Assad hun land weer op kunnen bouwen? Die snel wat geld meegeven kan op den duur volgens de berekeningen van Jan van de Beek een hoop geld besparen, maar daar ziet de PVV niks in. Hier in het Stamcafé doen we niet aan oprotpremies, maar is iedereen welkom die voor zijn eigen entree betaalt. Proost.

Wilders vanmiddag

Omtzigt daarna

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé

Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump

@Schots, scheef | 16-06-26 | 21:30 | 529 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.