Voetballer weigert regenboogbandje te dragen, heeft islam
Ja nou verrassing hoor
Afgelopen weekend moesten de aanvoerders in de Engelse Premier League een regenboogbandje dragen. Dat was voor helemaal niemand een probleem behalve voor Sam Morsy van Ipswich Town, want hij doet aan de islam. Iedereen moet maar meedoen met die flauwe regenboogsymboliek, het is extreem belangrijk dat iedereen er heel veel aandacht aan besteedt en trots naar het bandje wijzen levert bonuspunten op - allemaal hartstikke mooi natuurlijk. Behalve als zo'n knakker daar geen zin in heeft omdat het niet mag van Allah, dan maakt het allemaal geen flikker meer uit: inclusiviteit betekent ook dat er mensen zijn die niet doen aan inclusiviteit. Ofzo. Met joekels van gokbedrijven op z'n shirt lopen is trouwens een minder groot probleem (£). Oooo islam, wat ben je toch raar.
Wat?
En dit mag ook niet pik
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland
Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning
Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ
Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Hoe is het nu met? Schotland
Nou goed blijkbaar alles op schema!
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
