1-2: Oranje verliest van Frankrijk
We verwachten een topprestatie van Virgil anders willen we MICKY VAN DE VEN
En dan gaan we nu Qassam-raketten vreten van de nationale voetbalploeg van de voormalige Franse kolonie Frankrijk. Tien grote zwarte beulen + Griezmann en aan het einde van de rit staan wij van Oranje met kapotgeslagen dromen, de voeten op de vloer en de handjes helemaal leeg. Ja, onze keeper heeft wat in zijn handjes: de bal die hij drie keer (het wordt namelijk 0-3) terug naar de middenstip mag trappen. Keepers zijn sowieso altijd rare lui: iedereen in de kantine drinkt altijd bier, gezellig man, maar die keepers zitten aan de Extran of Punica. Ook doen ze aan 'keeperstraining'. Brrrrr. Welnu, het Nederlands elftal, we zijn gemankeerd want iedereen is ziek, zwak, misselijk: Bijlow, Timber, De Ligt, Malacia, Frenkie, Wollah Lang, Manvis, Gakpo, enz., allemaal er niet bij. Reijnders in de basis wohohoo! Lekker onbekommerd over voetbal en beschimmelde stokbroden met Paturain lullen mag in de comments. Voor die andere oorlog verwijzen we u naar het LIVEBLOG. Hup Holland!
0-1 MBP "7
0-2 MBP "53
1-2 HARTMAN "83
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Patta-warmloopshirt Oranje volgens Volkskrant-redacteur gehaat om 'multiculturele boodschap'
Terwijl: het shirt is gewoon spuuglelijk
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
Hoera, Nederland weer cocaïnekampioen van Europa
Althans, cocaïneverwerkingskampioen
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
