Morgen 19:00 uur VOLKSOPSTAND in Ter Apel
Komt allen
[GELUID AAN] "Godverdomme, helemaal gek geworden hier". Inderdaad, helemaal gek geworden hier. Met tentharingen stekend Leo Lucassen-tuigh breekt nu ook al in bij campers op privé-opritten want op de buitenslaapweide was het met +700 toch te drukdrukdruk in Ter Apel (en bij de sporthal was het ook al niet pluis), de Rode Kruis-post om je tentharing-steekwond te behandelen was ook alweer gesloten en de burgemeester van Groningen (die helemaal niet in Groningen woont) heeft nu ook al de tentjes en kampeerspullen VERBOTEN wegens drugs en wapens. De burgers van Ter Apel zijn er nu DUSDANIG KLAAR MEE dat er morgenavond 1900 uur een "bijeenkomst" is op het Molenplein. OANT MOARN.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Bassiehof - Dit JA21/PVV-duo gaat dinsdag laten zien of de Tweede Kamer nog ballen heeft
Privacy asielzoekers of nationale veiligheid
COA-baas: 'Er is geen gebrek aan opvangplekken'
oh huh wat zeuren we dan
Syriërs. Het is echt compleet krankzinnig
Dit wordt een periodiek dingetje zo maar toe maar weer
