EK LIVE - Nederland WINT van Portugal
Nu moet het gebeuren. Update: en het gebeurde.
Geen sluitstuk Sari, geen ballengraaier Jackie, geen scorende stormram Vivianne (50+ goals voor Arsenal), geen Hoe Heet Ze Ook Alweer. De Leeuwinnen moeten met dank aan blessures en kerona vanavond aantreden ZONDER KABEL tegen Portugal en dat zou best eens goed kunnen uitpakken. Gewoon wat frisse spelers erin en gaan met die banaan. Groeien in het toernooi, net als de vorige keer, en dan doorgassen. Want we hebben Frankrijk gezien. We hebben Engeland gezien. En we hebben Duitsland gezien. En dat was toch echt bazenvoetbal van een andere orde. De wedstrijd eerder vanavond in Poule des Doods-Zweden - Zwitserland is geëindigd in [aanvullen red 2-1]. Maar dat maakt allemaal niet uit. DE BEUK MOET ER SOWIESO IN, POTVERDRIE. Want we spelen eigenlijk tegen Rusland. Hup Leeuwinnen.
1-0: Damaris "8
2-0: Van der Gragt "16
2-1: Carole "38 (penalty)
2-2: Silva "47
3-2: Van der Donk "61
TotaalFanWalk
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland
Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning
Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ
Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko
Patta-warmloopshirt Oranje volgens Volkskrant-redacteur gehaat om 'multiculturele boodschap'
Terwijl: het shirt is gewoon spuuglelijk
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
