Ook dat nog. Nederland krijgt na 2 jaar binnnenzitten trap na van AD Reclameblad
Je bent zelf kaler en dikker geworden, AD
Wat nou weer AD. Hebben we ons verdomme twee jaar lang voorbeeldig gedragen, krijgen we deze publicitaire trap na in de ballen cq. voorbips. We zijn kaler, dikker, platvoeteriger, gerimpelder alsook eczemischer geworden volgens gezondheidsexperts allemaal mensen die middeltjes en behandelingen verkopen tegen kaalheid, platvoeten, rimpels en eczeem. En met dat dik worden viel het ook wel mee, want we konden niet naar de kroeg weet u wel. Maar dan nog. Het laatste wat we Dit Land Juist Nu nodig heeft is dit soort quasi-journalistiek die waarschijnlijk niet eens door adverteerders betaald is, maar dat eigenlijk wel zou moeten zijn omdat het echt nul komma nul zinnige informatie bevat. Wat je zegt ben je zelf AD!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
LIVE. Hockeyfinale Nederland-Duitsland
Wordt een: lastig potje
Nee nee nee Laurentien ga nou niet dreigen met een rechtszaak tegen het AD
Hier zijn ouders: niet mee geholpen
Stamcafé. Maar wat is er aan de hand met Els?
#Prayfor Els in het Stamcafé
Dag 3. Nederland NOG STEEDS onderaan op de medaillespiegel
We zijn een land van ongelofelijke prutsers
Spin-off: Jackson & Malone in Utrecht
welkom to the jungle
WE zijn bijna met 18 miljoen racisten
Foto: 'Nederlanders'
AD bezig met belangrijk bevolkingsonderzoek
"Ben jij onder de 30 jaar en dol op wandelen?"