NUL-G: TOTALE CONTROLE in Het StamCafé
GEZELLIG flipperen, biljarten & pils + complotten koppen
Ja, we zijn eruit nu. Het Virus gaat niet over doodzieke oudjes en doodvermoeid zorgpersoneel in onze wegbezuinigde ziekenhuizen, maar het gaat allemaal over CONTROL via de MEDIA. En dat wil in Nederland zeggen: NPO66 en de invasieve VlaamsMedia aka de buklaven van Brussel. Maar zo gemakkelijk gaan wij niet dat konijnenhol in, er is namelijk meerrrr. Zo vonden wij nog de anagrammen DOCTOR MAILEN, Milde Cartoon, Alom Doctrine (!!!1!) Climate Rondo (!!!!1!) en het Echte Belangrijke Enigma Codewoord: Rectal Domino*.* U wordt namelijk genaaid in uw reedt door een schier oneindige rij rijksambtenaren met een salaris van 8K pm, een thuiswerkvergoeding en een pleepapierbonus. En het wordt nog vééééél ergerder want Rutte IV telt maar liefst TWINTIG MINISTERS, met nog meer stassen, ministeries, topambtenaren, wobdoczwartmakers, woordvoerders, spin doctors & online trollen. De VVD, van de kleinere overheid, is definitief DEAUD.
PS: De Daghap is AWESOME vandaag. (Sorry moeder van Peter!)
En "How You Doin?" = seksiesme
Fuk joe, Vierde Golf
GELUID AAN
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
HOERA het is vandaag de Dag van de Persvrijheid
J⭕denk⭕eken voor de pers
