Wesley Sneijder zoekt ruzie met hooligans Ajax
Wesley geeft geen ene neuk
Nu de KNVB het voetbal de nek om heeft gedraaid moeten heren (en dames hè) hooligans zich ineens druk maken om andere dingen, zoals de wandel van recordinternational Wesley Sneijder, de man die met zijn derde been furore maakte als mid-binnen van FC Cabau. Sneijdertje is sinds zijn afscheid als profvoetballer en zijn nieuwe carrière als tonprater ineens heel erg gesteld op FC Utrecht - in dronkemansfilmpjes tettert dat hij dat hoopt dat 'zijn' FC Utrecht wint van Ajax - en daarom wordt Wesley in een hallucinant stuk ineens vogelvrij verklaard door de harde kern van Ajax, de F-Side. Want Wesley voetbalde ooit bij Ajax en hij kreeg nog een mooi afscheidsfilmpje ook, ofzo, het is een heel erg volwassen stuk. Nu is die distantiëring van Ajax best opmerkelijk maar hey, Wesley is nou eenmaal een ras-Utrechter, hij pakte een paar prijzen bij Ajax en hij leverde bij zijn transfer toch mooi 27 miljoen euro op, laat 'm lekker trots zijn op Utrecht. Maar nee hoor, F-Side helemaal over de kook met kleuterig 'persona non grata'-gewauwel. En nu dit weer: Wesley schakelt de VAR in, rijdt over de gewraakte N201 en geeft werkelijk NUL fucks. Tellen uitdoelpunten dubbel?
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland
Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning
Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ
Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
