Tweet not found
The embedded tweet could not be found…

Geenstijl
ingelogd als
lid

Hup Memphis! Hup Georginio! Hup Quincy! En hup, euh, Javairô!
Wij dachten dat we tegen Frankrijk moeten maar volgens de Nieuw Racistische Courant spelen we mogelijk niet tegen Frankrijk, maar tegen Afrika. Ook prima want onze multigecouleurde alsook multiculturele verzameling wondervoetballers is sowieso veel beter, leuker en vooral sympathieker dan die kudt-Fransen. U maar voicemails sturen over de Duitsers, maar die Fransen kunnen ook Le Tering krijgen. Enfin (ha!), we hebben geen kaas gegeten van die Nations League, maar als iemand het vraagt: dit is een soort oefenwedstrijd, maar het is toch iets belangrijker dan een oefenwedstrijd want er zijn wel extraatjes te verdienen. Tegen de Frambozen dus, die zich in Rusland naar de wereldtitel gevoetbald hebben. Wat volgens sommigen een verdienste was van de multiculturele samenleving - natuurlijk helemaal niet waar, want het was gewoon een fijne mix van talent, supertalent, beukers, afmakers, slopers, passers, waterdragers en reserves. NPOSTREAM! & Hup Holland Hup, eleven boys one cup.
Update: 1-0, Georgiosinho Wijnaldum
Update: 2-0, Memphis Panenka
The embedded tweet could not be found…
We worden wereldkampioen
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
JUICHEN voor Onze Jongens
Over GeenStijl:
Contact / Huisregels / RSS / Privacy en cookies / Cookie instellingen / Responsible Disclosure / Adverteren / VoorwaardenGeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.
De laatste topics op GeenStijl
Archief
Neem een kijkje in onze stijloze gaarkeuken.