NS doet War on Pleetekort
Je zou bijna vergeten dat er nog echte problemen zijn in dit land.
Neoliberaal sprookje in twee delen: op last van de EU wordt de NS geprivatiseerd en gesplitst in een raildeel en een treindeel. Stations worden "exploitatielocaties". Reizigers boos want alles duur en kut door management, bezuinigingen en algehele fuck-up. Domme broekpakken van klantenservice voeren duizenden debiele onderzoeken uit, zetten een "ombudsvrouw" in om de "reizigers te horen" terwijl ze prima weten wat het probleem is. Ombudsvrouw concludeert geheeeeeeeel verrassend dat stijgende prijzen tegen mindere service toch niet leuk is en dat het al helemaal niet leuk is als je in zo'n fucksprinter naar een klein fuckstation niet ergens even lekker uit je lus/doos kan brullen wegens helemaal geen WC's. Als handreiking naar de reiziger komen er dus nu wel overal weeceetjes want verder had niemand verwacht dat dit een probleem zou worden. Zucht, de neoliberale hel, zucht.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Staking NS: Gansch het raderwerk draait door
Ochtendspits: valt mee
Ooooooo dan, treinkaartjes slechts 6% duurder
Misschien kunnen ze eerst ff Boyan Slat inhuren
NS en ProRail praten ons bij over de prestaties op het spoor in 5 plaatjes
Hoeven media dan ook geen persbericht meer over te tikken
Behandel treinreizigers gewoon net zo asociaal als voetbalsupporters! EEN PAAR TIPS
Wij hebben de oplossing voor het geweld in de trein
GS Schrijfopdracht over: hoofdpijntrein De Wesp
Winnaar krijgt stickers en meer onzin