Mabel van Oranje wil meer mohammedaanse vermenging tussen Nederlanders en moslims
OPHEF! Een Oranje (wel van de immer ondergesneeuwde kouwe kant) heeft een mening over moslims en natuurlijk weer precies de verkeerde. 80 procent van Nederland heeft nooit contact met moslims (beweert Mabel) en slechts 5% wil überhaupt iets met moslims te maken hebben (beweert Mabel), dus ging Mabel de door Mabel aan het volk aangewreven "islamofobie" (aanhalingstekens want verzonnen, niet-bestaande aandoening) bespreken aan een tafel MET MOSLIMS. Godverdomme, die durft. Het Hamstertje is uit haar "achttiende-eeuwse huis aan de Thames, in West Londen" (Nurk) neder gedaald om het volk te onderwijzen in de omvolkingswensen van haar baas, George Soros. De vrouw die altijd orgaandonatie voor iedereen propageerde totdat ze zelf de kans had om het goede voorbeeld te geven maar dat verzuimde. Propageert nu meer sociale vermenging tussen mensen die niet aan islam lijden, en mensen die onder islam lijden (ha, maar wie is wie hè?). En dan heel opzichtig het Goede Voorbeeld geven door met zorgvuldig door de RVD/AIVD gescreende disgenoten aan te schuiven om eens lekker af te geven op Nederlanders en hun volstrekt rationele onwil om zich in te laten met de religieuze achteruitgang van de islam. Andersom is er ongetwijfeld geen enkele vraag opgelepeld over de onwil van mohammedanen om de deuren van hun eigen dogma's wat verder open te zetten, want dat is niet hoe het heurt in zelfvoldaan aangetrouwd-adellijk deugland. Overigens heeft 99,95% van de Nederlanders geen/heel weinig contact met de Oranjes, een stam van buitenlanders waar de hele samenleving ook nettobetaler voor is. Hoor je ook niemand over klagen. En zeker Mabel Ongewisse Smit niet.
Waarom het niet werkt tussen moslims en niet-moslims in 1 tweet:
Meer contact tussen Nederlanders en een islamitische jihadverdachte met AK's en bommenhandleidingen in zijn kelder in de timeline van een Nederlander. Aan hem lag het niet, hij wilde best in contact komen met Hollanders...:
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ
Patta-warmloopshirt Oranje volgens Volkskrant-redacteur gehaat om 'multiculturele boodschap'
Terwijl: het shirt is gewoon spuuglelijk
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
Hoe is het nu met? Schotland
Nou goed blijkbaar alles op schema!
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Hoera, Nederland weer cocaïnekampioen van Europa
Althans, cocaïneverwerkingskampioen
ORANJEKOORTS. Nederland vreet Algerije op in voorbereiding WK
JUICHEN voor Onze Jongens
DIT ZIJN DE NAMEN. Selectie Oranje WK 2026 bekend: Til, Weghorst én Depay gaan mee
HE DONALD TRUMP WE GAAN JE CUPPIE PAKKEN
