achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Huizen nog weer duurderder dan verwacht

Duur: een huis

He maar dat is gek. Er komen steeds meer mensen bij, die moeten allemaal ergens wonen, er worden geen nieuwe huizen gebouwd, want dan zou de wolf, die je niet mag afschieten, misschien verkouden kunnen worden door te veel stikstof, en nu zijn huizen opeens superduur. Maar echt duur hè. Huizen zijn al heel duur, ze zouden nog veel duurder worden, maar nu worden ze dus nog eens duurder dan ze zouden worden. ABN Amro stelt de verwachte prijsstijging bij van 8% naar 8,7%. Stel, je hebt een huis van 2 ton, dan zou dat 216.000 euro gaan kosten, maar het gaat nu 217.400 euro kosten. Maar je hebt geen huis van 2 ton, want de huizen zijn te duur. Maar hee. Volgend jaar komt het allemaal goed.

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Feynman en/of Feiten – Loze lokwoningen

Minder regels geeft meer nieuwbouw dan socialisten met tientallen miljarden

@Feynman | 11-10-25 | 19:33 | 258 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.