Meer overlast door uitgevallen en vertraagde treinen DAN OOIT
Bestond er maar zoiets als een privecoupé O JA DAT HEET EEN AUTO
Waar blijft die trein?? Nou dat zullen we u vertellen, mature businessman checking the time at departures board. Die trein komt niet en als hij wel komt, komt-ie veel te laat, en als-ie dan te laat komt ben je een godsvermogen kwijt om als voetbal in een ballenzak te worden meegevoerd in die gele geurcocon van Taft haarlak, platgestampte mandarijn, treintoilet, Versace op een ongewassen lichaam, fijnstof van de remmen, vriendinnen van Thierry Baudet, warming-up van een volleybaltraining en patatje oorlog van eergisteren. In 2022 ervoeren treinreizigers meer last van storingen en niet-rijdende treinen DAN OOIT. Liefst 450 'grote storingen' en ProFail is dan ook ontevreden. De CEO: "Met een eerste blik op de prestaties 2022 en de oorzaken van tegenvallers zeg ik: werk aan de winkel voor de spoorsector." Nou nou, die belofte tot beterschap hebben we echt nog helemaal nooit gehoord.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Prijs treinkaartje weer omhoog. Nu janken
Japan, wat hadden ze dan?!
Schisma! Gezeik binnen ProRail om stakende treinverkeersleiders
Ah nee wat erg, vandaag moet u met de auto
Staking NS: Gansch het raderwerk draait door
Ochtendspits: valt mee
Ooooooo dan, treinkaartjes slechts 6% duurder
Misschien kunnen ze eerst ff Boyan Slat inhuren
Behandel treinreizigers gewoon net zo asociaal als voetbalsupporters! EEN PAAR TIPS
Wij hebben de oplossing voor het geweld in de trein
NS zet treinen drie minuten stil tegen geweld
Hier heeft echt NIEMAND wat aan