Tweet not found
The embedded tweet could not be found…

Geenstijl
ingelogd als
lid
Keestel Karaoke, of kijkt er liever iemand naar Rutte bij Pauw?
We kunnen het er over hebben hoor, daar niet van. Waarom zou Rutte de NPO gebeld hebben om de hele tafel van Op1 te claimen? Want zulke dingen gaan altijd vanuit de premier zelf, die natuurlijk alleen op tv komt als hij wat te vertellen heeft. Gaat hij op deze dag van morele geseling op de publieke omroep zijn aangepaste Zwarte Piet-standpunt uitleggen? Komt hij credits halen voor de nationale herdenkingsdag voor corona die hij heeft aangekondigd, of voor de vervolging van Rusland, 6 jaar na MH17? Gaat hij proberen uit te leggen dat hij Dit Land toch een transferunie met die zanikende Zuidvreters in aan het rommelen is? Of wil hij nog een keer krokodillentranen wenen over de 250.000 toeslagtoffers van de Belastingdienst, waar hij altijd vanaf geweten heeft? Geen idee. Wie ‘t wil weten kan hier kijken (22u05), maar we zeggen op voorhand: trap er niet in. Beter saneer je de NPO een beetje, door GeenStijl sterker te maken. Enfin. Trek je beste coronakleding aan. Het is tijd voor een afzakkertje, morgen mag je weer afgepeigerd aantreden aan de Zoom-vergadertafels.
The embedded tweet could not be found…
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
#JUSTICE FOR AFROMAN
Over GeenStijl:
Contact / Huisregels / RSS / Privacy en cookies / Cookie instellingen / Responsible Disclosure / Adverteren / VoorwaardenGeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.
De laatste topics op GeenStijl
Archief
Neem een kijkje in onze stijloze gaarkeuken.