achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Al onze kinderen zijn losers

thumb

Nou opvoederaars van Nederland, jullie hebben het voor elkaar. Kinderen van Nederland zijn enorme zeiksnuiten.

Kids mogen helemaal niks meer op kinderdagverblijven en de buitenschoolse opvang, omdat pappie en mammie niet willen dat Bloem-Beatrijs d'r poten schaaft. En anders komen de griezels van de GGD wel langs om wat gevaren te duiden. "Zo creëer je een generatie die overal gevaren ziet en heel angstig is", zegt een of andere sportpedagoog. Is niet nieuw (*,*,*), maar deze generatie-NRC aan motorisch gestoorde slampampers zorgt er wel voor dat we nooit meer wereldkampioen worden, Amsterdam is opgezogen door een soja latte cultus en internet langzaam maar zeker wordt opgegeten door hoogsensitieve lichtgeraaktiërs die in iedere tunnel een spookrijder zien. Als kleine Tijmen ondersteboven in de top van een boom wil bungelen, moet-ie dat maar lekker doen. Dondert vanzelf naar beneden, neemt z'n vrienden mee in z'n val, glaasje cola erbij en voetballen met z'n allen. Zonder scheidsje, iedereen Materazzi.

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Dienstweigeraar Peter Kanne (61) vindt jeugd van tegenwoordig stel onweerbare watjes

Alsof het de gemiddelde Nederlander ook maar iets kan schelen wat een opiniepeiler van hem denkt.

@Ronaldo | 05-02-26 | 21:00 | 163 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.