Jeremy Clarkson kanker
och
šØHEARTBREAKING BOMBSHELL FROM DIDDLY SQUAT: JEREMY CLARKSON REVEALS HE HAS CANCER š¢
— J Stewart (@triffic_stuff_) June 17, 2026
In the final two episodes of Clarksonās Farm Season 5, Jeremy Clarkson shares some truly devastating personal news.
Jeremy is in his office discussing the farm harvest with Charlie and Kaleb⦠pic.twitter.com/MN9IDXlczS
De bovenstaande scene uit Clarkson's Farm is vorig jaar opgenomen, maar gisteravond pas uitgezonden. Clarkson is 66 jaar oud en werd vorig jaar gediagnosticeerd met een "agressieve vorm" van prostaatkanker. Gelukkig waren ze er vroeg bij. En aangezien het een van de laatste Britten ter wereld is, citeren we hem in ZIJN TAAL. "If I hadnāt have got myself checked out and they hadnāt caught the problem early, this could well have been my last harvest. Itās only because they did catch it early, thereās every hope that Iāll be harvesting this farm for many, many years to come." 10% van z'n prostaat, en daarmee het gezwel, is verwijderd. Maar je weet het nooit met die kankerziekte. En hij moest helaas terug naar het ziekenhuis, waar we hem in het einde van de serie zien. Hij zegt: "So we started season five in a hospital bed and here we are at the end of season five, Iām back in a hospital bed. Some of the treatment has gone awry, letās say. Iāll probably be here for a little while. What I wanted to say was: if this is all successful, Iāll see you for season six. And if it isnāt, I wonāt. Take care, everyone.ā Laten we hopen op een seizoen 6.
Z'n vooraankondiging van het nieuws
Kankercolumnist NRC wil geld zien
Wat Mies zegt
Okee niet verder vertellen dat wij dit schrijven maar heel soms staat er in NRC Handelsblad weleens een goede column en vaker dan heel soms is die column dan geschreven door Floor Rusman. Maar! De laatste tijd niet meer, want Floor Rusman had kanker. Die kanker is weg, maar kan weer terugkomen. Om de kans te verhogen dat dat niet gebeurt is er een behandeling, maar die behandeling wordt in Nederland niet vergoed en kost derhalve anderhalve ton. Blijkbaar zijn de salarissen bij Mediahuis sinds het wegvallen van GeenStijl niet meer van dien aard dat mevrouw Rusman die anderhalve ton in een ouwe sok heeft liggen, dus u wordt verzocht een financieel steentje bij te dragen. Alvast bedankt.
UPDATE
Utrechtse student handelt in illegale sigaretten omdat hij een enorme teringhekel heeft aan Israƫl
VOC-mentaliteit
Vandaag in gelegenheidsargumenten: de Utrechtse student Thomas verdient lekker bij met de illegale handel in sigaretten, maar dat doet hij niet per se omdat hij elk extraatje kan gebruiken, maar vooral omdat hij het helemaal zat is dat onze overheid geld uitgeeft aan de Israƫlische wapenindustrie. Eindelijk een passend antwoord op Christenen voor Israƫl: antizionisten voor kanker. Ja, dat krijg je ervan als je de herinnering aan de holocaust kapotbombardeert (?).
'Ook 'kanker' in gelekte Odido-gegevens'
Niet duidelijk of het de ziekte is, of het scheldwoord
Wij hebben altijd geleerd dat je niet met ziektes mag schelden maar de hack bij Odido is zich toch steeds meer aan het ontwikkelen tot een flinke kankerzooi. Nu dit weer. Volgens bovenstaand Twitter-account (seems legit en hee, Odido kunnen we in ieder geval niet vertrouwen, red.) zit er informatie over ziektes en overlijden van klanten in de door de hackers buitgemaakte gegevens. Daarnaast staat er, zoals eerder al gemeld, ook informatie uit klantencontactsystemen in de data en hee, ook daarin komt het woord 'kanker' voor, namelijk als scheldwoord (het zou dus ook kunnen dat de data niet zozeer medisch zijn als wel te maken hebben met deze in Nederland veelvuldig gebruikte krachtterm). Over scheldwoorden gesproken: het blijkt dat er uit de data ook nog wat informatie te halen valt waar je in de gemeenteraad van Amsterdam voor geschorst kunt worden. Wat een tyfusbende.
Wel: ja
Alcohol, huuuu, kanker
Kastelein, kan ik van u nog twee pilskanker bekomen
O JEE we lezen nu weer dat we maar wat minder alcohol moeten drinken omdat het helemaal niet goed voor je is. Je krijgt er kanker van! Maar dat lazen we in 2022 ook al. En het is ook niet goed voor je hart. En in Belgiƫ krijg je er kanker van, en volgens de Amerikanen krijg je er kanker van, en volgens FTM krijg je er kanker van, en volgens Trimbos krijg je er kanker van en je krijgt er borstkanker van en volgens de WHO krijg je er kanker van, kanker kanker kanker, en KWF wil een label op alcohol want je krijgt er kanker van en je krijgt er darmkanker van en je krijgt er leverkanker van, kanker de kanker, je krijgt er zelfs ZEVEN soorten kanker van, en ook vrouwen krijgen er kanker van, volgens de KWF Kankerbestrijding krijg je er kanker van en volgens een kankerdeskundige krijg je er kanker van, volgens hoogleraren krijg je er kanker van en volgens experts krijg je er kanker van, volgens wetenschappers krijg je er kanker van, maar in 2013 kregen we er ook al kanker van en volgens kinderartsen krijg je er kanker van. VAN ALCOHOL KRIJG JE KANKER, volgens de opinieredactie krijg je er kanker van en ieder jaar lezen we weer een onderzoek dat je er kanker van krijgt, meestal in het AD, maar AD is dan ook helemaal geen krant, maar een papierfabriek met recyclen als specialiteit. Kanker!
Google's AI-overzichten willen u dood hebben
Ai ai ai ai
Afgezien van een paar geinige bikiniplaatjes van Grok is AI en de razendsnelle ontwikkeling daarvan natuurlijk als een kwaadaardig gezwel dat onze beschaving op den duur de kop zal kosten. Over kwaadaardige gezwellen gesproken: Blijkt dus dat die AI-overzichten op Google allemaal LEVENSGEVAARLIJKE dingen gaan spuien bij vragen over gezondheid. Het hallucineert zogenaamd normale bloedwaarden bij elkaar en zegt af en toe gekke dingen over kanker. Misschien niet heel gek, want wat zo'n AI-ding doet zodra jij intypt 'bijbal zo groot als een mandarijn ga ik nu dood', is het ganse internet scannen om tot een voor jou bevredigend antwoord te formuleren en daarbij komt het dus ALTIJD wel een of andere 'Tips Uit Grootmoeders Tijd'-achtige site tegen waarop staat dat je er na een kop steranijsthee met een halve citroen en een paar kruidnagels onder de voorhuid wel weer bovenop komt. Nu zijn allemaal artsen dus boos omdat hier dus mensen dood aan kunnen gaan. Of dat bij mensen die hun gezondheid van dokter Koekol en z'n AI-maatje laten afhangen niet een klein beetje terecht is, laten we maar in het midden.
Ojee. Desinfecterende handgel mogelijk verboden wegens KANKERVERWEKKEND
Hoe verwekkend?
Tsja nog niet eens zo heel lang geleden stond bij de ingang van iedere supermarkt, snackbar of darkroom zo'n apparaat waar je je handen onder moest houden om vervolgens een kwakje alcoholgel tegen corona te ontvangen. De echte fanatiekelingen hadden zelfs altijd hun eigen flesjes desinfectiemiddel op zak, of pleitten ervoor het goedje te laten injecteren. Het motto was ineens 'wees geen debiel, houd je tengels steriel', dood dood dood aan bacteriƫn! Maar wat nu blijkt: dat was helemaal niet zo gezond. Sterker nog, de EU denkt eraan om desinfecterende handgel TE VERBIEDEN omdat je er... Rappapaa rappapaaa... KANKER VAN KRIJGT. Met name 'langdurige blootstelling' aan de ethanol kan gevolgen hebben op vruchtbaarheid en riciso op verschillende soorten kanker vergroten. Het Europees Agentschap voor chemische stoffen (ECHA) komt eind volgende maand voor het coronatribunaal bijeen om zich over de ethanol-kwestie te buigen.
Brante & Immink - CORONA = KANKER
Afl 267
Dat je kanker krijgt van corona is natuurlijk geen nieuws. Dat was allang bekend. Toch? Dus waarom is het dan toch nieuws? Nou, het nieuws is, dat nu ook de Volkskrant het schrijft en dat echte onderzoekers het gaan onderzoeken. Dus u kunt stoppen met zelf onderzoek doen, het wordt vanaf nu weer netjes voor u gedaan door heuse professionals.Ā
En nog een bonusdingetje: als je vanaf nu zegt dat je kanker krijgt van COVID hoef je niet meer bang te zijn dat Henri Bontenbal je op twitter met een knuppel in nek hengst.
Louis van Gaal genezen van kanker
Goed nieuws
Dat moet frustrerend zijn voor iemand wiens hele leven in het teken staat van verslaan en overwinnen, maar je kunt kanker dus helemaal niet verslaan of overwinnen, ook niet als je de beste bent van Amsterdam, Rotterdam, Eindhoven, Utrecht, Den Haag, Alkmaar, Enschede, Dortmund, Leverkusen, Stuttgart, Hamburg, Gelsenkirchen, Berlijn, München, Barcelona, Madrid, Valencia, Sevilla, Zaragoza, Bilbao, Europa en de hele wereld. Wel kun je 'm een karatetrap geven overleven, en dat is Lowietje uit de Watergraafsmeer gelukkig gegund. Drie jaar geleden maakte de beste trainer die Nederland ooit heeft voortgebracht aan de talkshowtafel van Humberto Tan bekend een agressieve vorm van prostaatkanker te hebben, en gisteravond vertelde hij bij diezelfde Humberto dat hij genezen is. Korte terugblik ook op de periode die nu goddank achter hem ligt. "Ik had problemen met ontlasting, met luiers, het was allemaal vreselijk (...) Ik heb niet zo veel pijn gekend. Maar ik ben een heel schone jongen, dus het deed me heel veel pijn dat ik alles zo moest laten lopen. Ik heb heel veel publieke optredens en dan droeg ik donkere pantalons om het niet te erg te laten zien. Dat is niet prettig (...) Bij de uitreiking van de schilden voor de KKD stond ik in mijn broek te plassen. Maar dat is gelukkig achter de rug."
Damn. Freek van Suzan en Freek heeft uitgezaaide longkanker
Stom
Sorry even geen flauwe grappen over die muziek want als er iets niet grappig is dan is het wel ongeneeslijke longkanker en als er iets al helemaal niet grappig is dan is het wel ongeneeslijke longkanker bij mannen van 32. Wat de f. 32 jaar. "We zijn compleet verslagen, het voelt zo oneerlijk. We zijn al 18 jaar onafscheidelijk en hebben samen nog zo veel moois om voor te leven. Aan het eind van dit jaar hopen we samen ons kindje te mogen verwelkomen". Damn.
