TE KOOP: Nederlands regeringstoestel
Van een oud omaatje geweest
Een PEPERdure blamage voor de Nederlandse regering die het SUPERDELUXE vliegtuig de PH-GOV volgens DEKSELS goed ingevoerde bronnen van De Telegraaf RAZENDsnel al in de verkoop moet gooien omdat de KONINKLIJKE Luchtvaart Maatschappij PLOTSKLAPS stopt met het onderhoud van de HYPERmoderene Boeing-737-toestellen en mogelijk overschakelt op een NAGELnieuw Airbus-exemplaar. De operatie gaat MILJOENEN kosten wat een VERSCHRIKKELIJK pijnlijke kwestie is voor minister Karremans die toch al zo in de RATS zit vanwege alle slecht onderhouden wegen. Maar hee. Anders huren we toch gewoon een privé-jet?
De T. is nu eenmaal de T.
Rutte IV PIEKBELASTER Europees luchtruim
Wat wel kan: dikke sgeit aan de regels hebben
Allemaal naar het koffieapparaat van RTL Nieuws, want ze hebben weer wat moois bij elkaar gezocht. Uw regering, bekend van regeeerakkorden, minder vliegen, meer met de trein, radiatorfolie en tochtstrips blijkt zich zelf helegaar niet aan dergelijke regels te houden. Dat vliegt maar naar Parijs, de Benelux, Berlijn, Praag en naar Glasgow. En de helft van de tijd vliegt het regeringtoestel leeg door het Europees luchtruim en als het regeringstoestel bezet is dan gaan Rutte en Hoektra met de trein dan wordt een privé-jet van eeen bevriende supermarkteigenaar geregeld. Tijd om wat instanties binnen een jaar gedwongen te onteigenen.
