VIDEO. Bijna net zo ongezellig als de sfeer bij GroenLinks-PvdA: beelden van de eerloze Slavische hel rond Pokrovsk
Totale ellende
Hèhè, even wat anders. Het lijkt op het rondje dat Telegraaf-sterreporter Pim Sedee zojuist met draaiende camera deed over de GroenLinks-vloer in Den Haag, maar het is de eerloze Slavische hel waar broedervolken elkaar uitmoorden zodat het grootste land van de wereld nog een stukje groter kan worden. De beelden komen van de Oekraïense 25th Airborne Brigade, 'Sicheslav', wat zoveel betekent als 'Glory to the Sich', of 'Roem van de Kozakken'. Deze lui zitten nu in de regio van de hevig belegerde stad Pokrovsk, misschien wel het epicentrum van de oorlog, waar de boel in puin ligt en waar wordt gestreden voor iedere meter grond. En voor iedere kubieke meter lucht: wie de baas is in de lucht kan terreur verspreiden met drones. Op de beelden een logistieke hel, gore oorlog, het voortdurende gezoem van drones, chaos, paniek, een explosief ónder een brancard, enzovoorts. Bah. Bahbah.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Liveblog oorlog. 'Vanochtend Israëlische aanvallen op Hezbollah ondanks wapenstilstand', Witkoff en Kushner naar Zwitserland voor 'eerste nucleaire onderhandeling'
Het gaat echt even vallen of staan in Libanon in Liveblog 159. Liveblog 158 las u hier
LIveblog oorlog. 'Voorwaardelijke, gefaseerde investering in Iran van $300 miljard door Golfstaatcoalitie wel in deal'
De prijsbepaling van vrede in Liveblog 156. Liveblog 155 las u hier
Liveblog oorlog. Deal getekend, Trump noemde Netanyahu een "very difficult guy, has no f**king judgement" na aanval op Hezbollah in Beiroet
Wereldvrede uitgebroken in Liveblog 154? Het tekenen van de deal zag u gisternacht ontvouwen in Liveblog 153
Liveblog oorlog. Trump zegt dat deal vandaag 'elektronisch' getekend wordt, Iran ontkent
Wereldvrede uitgebroken per autopen in Liveblog 152? Liveblog 151 las u hier
