GSTV. De Boze Burger in het Stamcafé
De burger is boos
De boze burger, kent u (of bent u) die? In Nederland werd de burger boos in 2001, daarna nog bozer, toen niet boos maar teleurgesteld, daarna weer boos, toen was het even allemaal goed maar werden we na de teen van Casillas toch weer boos en daarna was er zo veel om boos op te zijn dat we door de bozen het bos niet meer zien. Hoe dan ook, in Ter Apel zijn sommige burgers heel erg boos (en op BlueSky zijn allerlei burgers dan weer boos dat burger burgers worden genoemd), zo boos dat ze de grens overgingen van het bewaken van de grens voor andere burgers. Tijd om eens aan de burgervertegenwoordiging in Den Haag te vragen of iemand daar nog boos over is.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
GSTV. Beelden belangrijk Fortuyn-fragment gecensureerd door BNNVARA, minister (D66) pruttelt over 'context' en 'lading'
Leefde Marcel van Dam nog maar - nee wacht, leefde Pim Fortuyn nog maar
TEVENS STAMCAFÉ
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
