Hoe is het nu met... liefhebber Steven Bergwijn?
Zit er: warm bij
Salam Aleikum gabbers, hoe gaat het ermee. Omdat we liefhebber van het spelletje Steven Bergwijn natuurlijk allemaal ontzettend missen en bale als Gareth dat hij voor Oranje bedankt heeft, maakte ons hart meteen een sprongetje toen bleek dat hij deze week aanschuift in Broederliefde (later opzoeken wat dat is, red.). Om sportieve redenen is Stevie afgelopen september verkast naar Saudie-Arabië, een land waar heus wel wat op aan te merken is maar ze hebben er in ieder geval geen toeslagenaffaire gehad en het Nederlands Elftal gaat er straks op het WK enorm indruk maken door op het allerlaatste moment toch niet met een regenboogband aan de te aftrap te verschijnen. Hoe dan ook mogelijk speelt Bergwijn daar de minaretten van de hemel, of misschien raakt hij juist geen gebedskraal, geen idee eigenlijk, we krijgen er weinig van mee. Echt een begenadigd verteller ook dus leuk om hem weer eens lang aan het woord te hebben. Hij voelt er echt de love van de mensen in ieder geval, en dat is belangrijk voor een gevoelige jongen. We krijgen ook een rondleiding door zijn huis, waar op een muur de prachtige en inspirerende quote 'Life is more fun when you play games' staat en dat is natuurlijk hartstikke waar. Er is trouwens niets mis met Saudie-Arabië want daar spelen ook andere voetballers die mokerveel verdienen, dus wat zeiken jullie nou. Hij blijft er zo nog tien jaar spelen. Uiteindelijk is zijn familie gelukkig en hij ook dus zak er allemaal lekker in met z'n allen.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
ZoekZoek. Negen Amsterdammers die erg opgingen in oud en nieuw
Vuurwerk begaat geen misdaden, mensen begaan misdaden (oid)
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"
LIVE. De naneuk van de Eredivisie
Of: het voorspel voor het WK
