LIVE. Engeland - Zwitserland (Hopp Schwiiz)
Kijken of het verschrikkelijke Engeland weer zo'n draak op de mat legt
Sjonge jonge wat denken die Engelsen dat ze het allemaal uitgevonden hebben en wat zijn ze slecht. Ze voetballen zoals ze eruit zien: lelijk. Wat een lelijk voetbal en wat een lelijke mensen. Het is helemaal niet coming home, het wordt tijd dat die hele ploeg naar huis wordt gestuurd. Door het armetierige maar plots wél leuk voetballende Zwitserland. Die lui zijn vooral goed in skiën en sleetjerijden of wat ze doen als ze weer eens een plak ham en een ei over de rösti hebben gejoekeld, maar nu kunnen ze ineens voetballen. Beste speler van het veld: Bellingham, maar die bakt er ook helemaal niks van. De tegenstander van deze pot zal een hinderlijke horde zijn voor Oranje, op weg naar de welverdiende finale voor de mannen van Koeman. Laten we hopen op Zwitserland, want die Engelsen zijn niet alleen lelijk, maar ook stom, hooligans, niet leuk en dik. Hup Zwitserland!
Zomaar: willekeurige Engelse vrouwen
Hop Schwiiz
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland
Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning
Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ
Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Engels Charlie Kirk-figuur 'Young Bob' krijgt klappen
'Gang of foreigners' pakt 'm aan
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
