Vlag Israël alweer foetsie van Stopera
Solidariteit met Beloofde Land duurde exact 1 dag
Ja, daar rechts wappert-ie. De Internationale Vredesvlag... die moesten we even opzoeken. En we hebben er zelfs twee! Een gay dinges met het woord PEACE (vrede - red) en een blauwe met duif. KIJK. En die malle nietszeggende fopvlag waarmee je alleen maar signaleert dat je een laffe tak bent die zwicht voor de terreur van de multicult blijft de rest van de week hangen. Organiseer dan een Hamas-demo op het Jonas Daniêl Meijerplein ofzo. Oh wacht, die is er al...
Oeps
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
