LIVE EUROPEES VOETBAL! AZ & Ajax
Buitenspel!
Okee we konden de afgelopen dagen een beetje lachen om die heibel bij Ajax waar het sinds pikgate helemaal bergafwaarts gaat maar ze zijn daar in Amsterdam natuurlijk nog steeds gewoon de beste club van Nederland. Er staan alleen 11 andere clubs iets hoger op de ranglijst! Vandaag mag Ajax het proberen in de Mickey Mouse Europa Bribe Division en wel tegen Olympique Marseille. Ook bij de Franse grootmacht is het onrustig dus dat zal van beide kanten dan wel een zaadpot worden. Ajax-Marseille wordt gespeeld om 21.00 uur. Nu eerst Zrinjski Mostar tegen AZ. Van de club uit Mostar weten we helemaal niks. Wel kon je vroeger in Mostar, als je een roadtrip langs de Neretva maakte en even wilde kijken bij die overschatte brug, lekker starnakel worden in de Black Dog. Schijnt echter dat die kroeg gesloten is, nou, als het zo moet drinken we toch gewoon helemaal geen bier meer?!? Voorspellingen: Mostar - AZ 0-2, Ajax - Marseille 1-1. LIVE op Veronica.
UPDATE - Euhhhh AZ staat 0-3 voor, verliest met 4-3. HOE DAN
UPDATE - Ajax 2-0 voor, einde 3-3. SLECHT
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland
Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning
Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ
Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
