Laf KNVB laat principes weer op de bank zitten
Verloren wedstrijd
Hebben wij weer: een nationale voetbalbond zonder ballen. De KNVB-bobo's hadden al geen hart voor voetbal en beschikken blijkbaar ook niet over een ruggengraat. De bond ging door de knieën en betaalde het geëiste losgeld aan de aan Rusland gelieerde hackersgroep. "Het voorkomen van een dergelijke verspreiding weegt voor de KNVB uiteindelijk zwaarder dan het principe om ons niet te laten afpersen." De KNVB en het zich niet houden aan principes: het blijft een iconisch één-tweetje. We kennen die zogenaamde principes nog van die One Love-band die als sneeuw voor de Qatarese zon verdween bij het eerste de beste tegengeluid van de FIFA. Principes die überhaupt nergens te vinden waren toen we het WK in die zandbak speelde. En nu hebben ze portemonnee getrokken in de hoop dat de afpersers zich aan hun woord houden en de gestolen informatie niet verder verspreiden. Omdat de kans daarop vrij klein is, willen we de digideugnieten er even op wijzen dat we nog een lijst met informatieverzoeken hebben openstaan. En als we dan toch bezig zijn, willen we ook wel weten wie besloot de criminelen te betalen, hoeveel ze hebben overgemaakt en van welk document het zo belangrijk was dat het geheim bleef dat ze overgingen tot deze belabberde transferdeal. Fijne wedstrijd en we zien de antwoorden wel verschijnen.
Vitesse-fans over de zeik natuurlijk
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
Fantaseren over voetbal in het Stamcafé
(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
10.000 Algerijnen met fakkels, knalvuurwerk en laserpennen, KNVB & Dutch Fanatics doen NIKS
Eerlijk is eerlijk, prima sfeertje in dat 'vak' wel
Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"
LIVE. De naneuk van de Eredivisie
Of: het voorspel voor het WK
