PSV wint draak van een bekerfinale
Geen gelul, voetbal spelen
Hup de zon uit & dan rennen we nu door naar Rotterdam voor de strijd om de KNVB Cup! Het landskampioenschap is voor Feyenoord, maar beker gaat mee naar Amsterdam of Eindhoven: Ajax tegen PSV. Vorige week in de competitie kreeg Ajax met 3-0 beuk en dat moet niet nog een keer gebeuren, want dan zitten er straks helemaal geen gloryhunters meer in dat stadion. PSV heeft ook wel betere jaren gekend, maar met een tweede plaats & het veroveren van de beker zou trainer Ruud van Nistelrooij toch kunnen spreken van een prima seizoen. Wel, eerst een potje ballen, hopen dat er geen verdwaald biertje op het veld valt, dan dat gezeik met die badjassen, dan de Dennenappel de lucht in en dan zuipen op het Leidse / Stratum. BUITENSPEL! Stijlloze voorspelling: 2-1 voor PSV.
UPDATE 42' - Bergwijn 1-0 Ajax
UPDATE 67' - Hazard 1-1 PSV
UPDATE - Verlengen
UPDATE - Op en top profs hoor. Liggen allemaal op de grond te kutten met kramp
UPDATE - Einde zaadpot. Pingels
Tadic ✅
Hazard ✅
Brobbey ❌ (stadion uit)
Ramalho ❌ (redding Rulli)
Timber ❌ (lat)
Sangaré ❌ (paal)
Godts ✅
El Ghazi ✅
Alvarez ❌ (slechtste pingel ooit)
Silva ✅
PSV WINT BEKER
AT5 voor de eerste keer ooit buiten de Ring A10
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland
Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning
Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ
Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
