Oranje Amsterdammers STOKEN het meest
Nieuw: de GasPlafond Tracker per Postcode. Blauw = Goed, Oranje = ASO
Geinig superhandig tooltie van de "metropoolregio" Gemeente Amsterdam. Plaatje opklikken voor groot. U kunt nu per wijk kijken of men boven of onder het verbruik van 1.200 m3 zit, het zogenaamde "prijsplafond". En wat ziet ons oog? De uitdrukking "rijke stinkerds" is CORRECT! In Amsterdam-Centrum en Oud-Zuid staan de hele dag de cv's te loeien van vroeg tot laat. Want toch geld zat, grachtengordel, isolatorfolie is voor paupers en/of schijt aan het klimaat want het is een GroenLinks AirBnB. Snel klikken, want DEZE KAART is binnen no time offline wegens privacy en racisme.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks

