De FIFA is de ranzigste, goorste, smerigste en hypocrietste schijtclub in het universum
FU FIFA
Toch nog even over die 'bekende' voetballer die uit de kast is gekomen, want dat is altijd erg knap in de voetbalwereld - iedereen is homo enzo, vooral die van Vitesse. Ook Messi durft niet te zeggen dat hij een enorme homo is. Emotioneel betoog natuurlijk, hartstikke dapper ook, maar die GRETIGHEID van iedereen om op de applauswagen te springen is weer erg hinderlijk. Er zijn er een paar die dat doen omdat ze heel erg graag willen laten weten dat ze het doen en er zijn er een paar die het doen om ordinair wat klikjes en hartjes te harken. De KNVB houdt maar gewoon een keertje de bek want daar weten ze ook wel dat ze keihard voor lul staan, en dan is er nog de FIFA. Ranziger, goorder, smeriger en hypocrieter dan dat wordt het deze week echt niet meer.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Belgische presentator die het Iraanse regime 'gekken' noemde op het matje geroepen door VRT: 'Terughoudend zijn over politieke kwesties'
België, bij nader inzien, (mogelijk) nog truttiger dan Nederland
Oranje - het rapport (3)!
In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning
Heel Holland Wakker voor Tunesië - Nederland in het StamCafé
Drie uur lang indrinken, vannacht LIVE in het ORANJECAFÉ
Schilderswijk weer dolblij na zege Marokko, waarschijnlijk ONZE volgende tegenstander
Schilderswijk is toch wel de gezelligste wijk van Marokko
Liveblog oorlog. IAEA na Iraanse ontkenning: 'we gaan nucleaire faciliteiten wél binnenkort inspecteren', Trump hekelt Senaat-stemming
Onverwacht toch spannende uitspraken door het Internationaal Atoomagentschap in Liveblog 162. Liveblog 161 las u hier
Liveblog oorlog. Iran kondigt vier THEMATAFELS aan voor verdere onderhandeling, Israël bezorgd om Iraanse positie Libanon na deal
We zijn gek op thema's en gek op tafels in Liveblog 161. Liveblog 160 las u hier
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
