Volkskrant verklaart "perverse massaconsumptie" de oorlog, gesponsord door allemaal reclames voor perverse massaconsumptie

Zomaar een inwisselbaar havo 3-betoog tegen massaconsumptie door officier van justitie Martin Lambregts die er onlangs achter kwam dat moderne reclame niet altijd bestaan heeft maar uitgevonden is. En verder prima stuk hoor, massaconsumptie is ook pervers, maar dat was in Fight Club (1999) ook al zo'n 15 jaar geen originele gedachte meer. Echter is massaconsumptie lang niet zo pervers als de Volkskrant die het betoog tegen perverse massaconsumptie vervolgens sponsort met de ene na de andere reclame voor perverse massaconsumptie. Komen ze!
Perverse vliegreizen met Shell

Pervers gokken met de Staatsloterij

Ondertussen op de voorpagina

Pervers "IT'S WINE-O'CLOCK SOMEWHERE!!!" joelen met de meiden

Een perverse levensstijl die draait op Whiskey

Perverse innovatieve herenkleding

Reaguursels
Dit wil je ook lezen

KLABAMMM - Wetenschapsjournalist Volkskrant blaast Burgerberaad Klimaat op
(hele grote zwarte toxische rookwolk)

Volkskrantcolumnist spuugt op mannen die schreeuwend Max Verstappen aanmoedigen
Zin in Skechers schoenen nu





Opinions are like arseholes. Everybody has one, and they all stink
Soep van de Week in Het StamCafé
