achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

FIFA-debiel Infantino verdedigt WK in Qatar en noemt Europeanen 'racisten'

Kneus

U mag er even goed voor gaan zitten. De totale idioot op de foto hierboven is Gianni Infantino, de baas van de wereldvoetbalbond, een man van wie men had gehoopt dat hij een haar beter zou zijn dat die corrupte seniele gek van een Joseph Blatter, maar dat is hij niet - hij is nog veel erger. Infantino, leider van een corrupte boevenbende waar ze hun moedertje nog aan een mensenhandelaar zouden verkopen voor een paar knaken, vindt dat iedereen maar z'n smoel moet houden over Qatar en WK-critici noemt hij 'onrechtvaardig', 'racisten' en mensen met 'een dubbele moraal'. Het is zo'n ontzettende idioot dat het niet te filmen is, en bij deze gast kruipt de KNVB straks weer in de reet - u wist het misschien nog niet, maar oud-KNVB-voorzitter Michael van Praag huurt een huisje in de reet van Infantino. We staan hier met z'n allen (nou ja, wij niet, jullie) te klappen voor arbeidsmigrantjes, die tot slaaf gemaakte werklieden mogen even de veters strikken van Frenkie de Jong en we lijmen een gele helm op onze kop omdat we het er allemaal niet mee eens zijn, maar zolang dit soort corrupte wauzen de scepter zwaaien bij de belangrijkste sportorganisatie ter wereld krijg je dit soort shit: voetbaltoernooien, commerciële mega-evenementen, die voor veel geld worden verkocht aan een streng religieus schijtland waar de tijd al 2.000 jaar stilstaat. Waar iemand een keer zou moeten beginnen, met dat achterlijke applaus, is een bezem door die FIFA trekken en al die op geld en macht beluste randfiguren in de prullenbak te schuiven. Dat zouden we aan de KNVB kunnen vragen, maar die zijn veel te bang en schijterig om deze dictator een keer te vertellen wat hij echt is. Een debiel.

Hier het betoog

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Oranje - het rapport (3)!

In de volgende ronde tegen Marokko en dat moet beter want anders, euh, stelen die Marokkanen de overwinning

@Mosterd | 26-06-26 | 09:07 | 116 reacties

NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN

De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics

@Mosterd | 20-06-26 | 18:30 | 848 reacties

WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal

Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat

@Mosterd | 16-06-26 | 20:45 | 176 reacties

Oranje - het rapport!

Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!

@Mosterd | 15-06-26 | 09:35 | 214 reacties

Fantaseren over voetbal in het Stamcafé

(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)

@Schots, scheef | 10-06-26 | 22:00 | 364 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.