Ook Russische NPO bereidt volk voor op grootste nederlaag tot nu toe: het verlies van Kherson-stad
Het is - alweer en nog steeds - voorbij
Gister was de eer aan Russische commandant te Oekraïne generaal Sergey Surovikin. En nu mag de Russische NPO erop kauwen. Kherson-stad en daarmee heel Kherson Oblast gaat binnenkort in Oekraïense handen vallen. Volgens Russische militaire verslaggever aan het front Alexander "Sash" Kots heeft Oekraïne een overmacht van 4:1 en is Oekraïense uitrusting en ondersteunend materieel over de hele linie superieur. En daar heeft de Russische opiniekaste opnieuw geen antwoord op, behalve alwéér het pleidooi de gehele Oekraïense civiele infrastructuur te vernietigen. Alsof Poetin daar al niet z'n uiterste best toe doet sinds die nieuwste golf kruisraketten.
