Amsterdammers! U krijgt weer nieuwe buren
Nog meer vreemde geurtjes in het portiek!
Het wordt weer druk druk druk in rolkofferhel 020. Afbeelding aanmuizen en openen in nieuw tabblad voor de leesbare lijst adressen waar het binnenkort gaat stinken naar wiet, hashiesh, oud bier, wafels, pies en voorbindlullen. Kan Femke Halsema RECENTELIJK tegen NRC Handelsblad zeggen dat ze de Stad van (puin)hoop gaat redden van De Ondergang, ondertussen worden er in de Stopera AirBnB-vergunningen verleend alsof het niets is. Ja maar GeenStijl, is het dan zo erg, die paar bautenlanders die je schitterende stad bezoeken? Jazeker, zo erg is het. Klik maar op Marnixkade 79.
Ook een soort van Pride
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
