Groningen krijgt Wethouder Eiwittransitie
Gadverdamme Dikke Tammo!
We kunnen nu wel een woest topic tikken over de schier belachelijke aanstelling van een "wethouder eiwittransitie" in de gemeente Groningen, die het ranzigwoekerende veganfascisme (de islam onder de eetgewoonten) aan die toch al zo geplaagde Groningers gaat opleggen. Maar we kunnen ook gewoon laten zien hoe ontzettend goor, smerig en viesbah zulk een eiwittransitie is. Kijk mensen. Voor & Na Illustratie boven: de eierbal, die u - net als vagina's moet leren eten. Wees er snel bij. HIERO.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Compleet krankzinnig. 'Syriërs' plegen extreem geweld in Groningen
Begin maar eens met zoeken in Ter Apel
LONGREAD! Waterschap en provincie smijten met belastinggeld om Groningse boeren te pesten
Allemaal voor de geweldige natuur (?) in Lucaswolde (?)
