achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

GSTV. Geen Balletje Balletje maar Boetetje Boetetje bij de Belastingdienst in het Stamcafé

Betalen pannenkoek!

Vertel het nog maar eens, Renske en Pieter. Want we weten het wel. Van de zwarte lijsten. Van de discriminatie. Van de kapotgemaakte ouders. Van de falende hersteloperatie. Van het feit dat er nog altijd geen enkele dader vervolgd is. We weten het wel. Maar het kan nooit kwaad om er af en toe aan herinnerd te worden, zeker op een dag dat het 'breaking news' is dat de Belastingdienst een 'recordboete' krijgt. Verder kunt u dit Stamcafé uiteraard nog gebruiken om iets lulligs tegen Lilianne Ploumen te zeggen, maar, eh, tja, huh, eh, hmm, nou, dat leiderschap was eigenlijk zo kleurloos dat zelfs dat nog lastig wordt. Zuipen dus maar, en misschien wordt u morgen wel wakker in een of ander hotel.

Is wel zo

Is wel zo

Walgelijke beelden

Oh oh BoJo

Joe

RIP Gilbert Gottfried

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Artikel 23 schrappen in het Stamcafé

Joah het is warm u mag ook gewoon wat te zuipen pakken hoor

@Schots, scheef | 24-06-26 | 21:30 | 473 reacties

GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé

Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump

@Schots, scheef | 16-06-26 | 21:30 | 529 reacties

Fantaseren over voetbal in het Stamcafé

(Heeft hier niets mee te maken verder maar wat is Willem Vissers een stilistisch gemankeerde oen)

@Schots, scheef | 10-06-26 | 22:00 | 364 reacties

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.