22:02 uur. Stijlloos StamCafé weer geopend
Hallo, daar zijn we weer
GeenGrap. Gewoon GeenStijl. Onze jaarlijkse Dag van de Arbeid, om te vieren dat we verlost werden van Belgische subsidiemedia aan de Basisweg, werd niet door iedereen begrepen. Boelveel boze mails. Ja, kom nou. Wij zijn er 364 dagen per jaar. Met kerst, met oud en nieuw, met de Paasvee, met carnaval, tijdens Leidens Ontzet, Bommen Berend, 4 én 5 mei, Sinterklaas, tijdens de internationale dag van het naakt tuinieren, als er belangrijke mensen doodgaan, tijdens APB en frikadellendag. MAAR OP 1 NOVEMBER EVEN NIET JA. Allerheiligen zeg, tiefstraal ff op met je gezeur. Mogen wij ook eens rond een meer wandelen, 4 games uitspelen, lummelen in een bouwmarkt, uit het raam staren als een rijksambtenaar die er weer wat bij krijgt, op de koffie bij moeders etcetera enzovoorts. 1 DAG vrij per jaar, zo rollen wij. EN HEBBEN WE NOG WAT GEMIST VANDAAG? Niet echt hè?
Ook vandaag
Rot, als kademuren
IND & VVD66 pissen lachend over 40.000 daklozen heen
Er schuilt een Henk Bres in ons ALLEMAAL
Ondertussen in Gasgow
Tweet not found
The embedded tweet could not be found…
VERBOTEN: volleybalbroekjes
Schuld van Poetin
Aangesteld als Waarnemer Zeespiegelstijging: Anastasiia
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
AAAH DE MEGA SUPER GODZILLA EL NIENJO DES DOODS KOMT
(Beeld: vinger die wijst naar eng plaatje met veel rood)
Kalarmerend klimaatnieuws. Doemscenario opwarming aarde geschrapt in nieuw rapport IPCC
Pakken onze achterkleinkinderen maar mooi mee!
