Lekker potje stadsdichten in het Stamcafe
Hee barman. Drie bier en je bek houwe!
Zoooo potvernondesjuuuu, kullekes en prallekes. Da waar wir n'un week, jonguh! Iedereen weer helemaal over zijnlem/haarlem theewater geïnflunceerd & geïnfluenzaat & geïnfluenzust en geïnfluenzoot. Waddungedoe, blij dat het weekend is. Wij begonnen gisteren al want met Peter Kwint dronken we een socialistische pint en hoe zeer het aroma van bezwete arbeidersoveralls, kruidige shagbuidels en een weeïg luchtje zurige jaloezie jegens mensen met geld nog altijd aan die politieke ideologie kleeft, een gezellig potje provinciaal opdrinkpils drinken kunnen ze als de beste Willem II-supporter. En zo glijden we na alweer een gestoorde week in het jaar des hetzes 2020 heel gedwee het weekend in. Rust, plezier en heel veel wipjes gewenst, lieve kartelstutters van dit roze weplok!
Feest mee. Bij Willem II
Onderste cartoon via deze Deviant Art-dame.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN

