Pizza, witte wijn en LEGO in het Stijlloos Stamcafé
Kip, meloen en Fernandez mag OOK hoor, wij zijn ontzettend inclusief
Kroegbezoek, in vrijheid en veiligheid, dat is pas een privilege en dit polderblog biedt het aan iedereen aan. Vrij land, geen deurbeleid en je mag gewoon je petje op/Nikes aan houden. Hoewel een ‘consumptie verplicht’-regel wel wordt onderzocht, want hoe lang duurt de vrijheid nog? Bovenstaande feauteauf*ckje moest gemaakt worden, en we zijn blij dat iemand het nog deed (aanleiding voor wie het gemist heeft: hierrr en video onder), maar wie zegt dat zulks over een jaar of wat nog kan & mag? Je wordt in Rotterdam al door Baltimore gecanceld vandaag de dag, om foto’s van 8 jaar geleden in outfits die anno 2020 nog steeds (en terecht) door een meerderheid van de Nedermensen doodnormaal & inclusief & gezellig wordt gevonden. En dat terwijl we ook nog overwegen om op veler verzoek de Feauteauf*ck Friday terug in te voeren, want het levert lekker melige exposities op. Toch nog een snuifje cultuur in een door corona gecanceld uitgaansleven, terwijl we wachten tot dit stukje NES-talgie op de markt komt, uit de tijd dat 'master' en 'slave' nog gewoon tech speak was, en geen 'BeLaDeN tErMeN'.
LEGO & NES. Brick & mortar of society
Ook beladen: Pizza en witte wijn
Zij mogen ons nieuwe GSHQ ontwerpen!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
Telegraaflezer stelt alleen maar vragen
HARTENKREET, tevens Stamcafé
Stamcafé. AFROMAN wint rechtszaak van de eeuw
#JUSTICE FOR AFROMAN
