Fietser gaat niet aan de kant voor ""jongeren""
Hop naar het ziekenhuis jij!
Pffff wat een beginner die fietser! Regel 1 voor iedereen die in Amsterdam komt wonen. Als je op het fietspad achter je het snerpende geluid van een scooter hoort, dan ga je aan de kant, maak je een diepe buiging en applaudisseer je net zo lang tot de scooter is gepasseerd. WACHT tot het geluid gedoofd is er kan nog een scooter komen. Pas daarna vervolgt u uw weg. Hebt u het gore lef de scooter met Peppi en Kökçu niet te laten passeren - terwijl ze toch heel duidelijk 100x hebben getoeterd dat je op moet rotten, dan wordt uw gezicht grondig verbouwd. Meestentijds met botbreuken, zoals deze keer op de Ankara de Rabatweg.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Heel raar! Amsterdams waanidee 'klushub' geflopt
Dit had echt helemaal niemand verwacht
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
