Oranje-stoet in Lyon afgelast dankzij islam
Oranje-parade moet voorrang verlenen aan andere parade
Helaas helaas helaas voor alle Miedemaianen die met een bos oranje geverfde prei op het hoofd door Lyon wilden banjeren voorafgaand aan de WK-halve finale (v) tussen Nederland en Zweden. De Oranje-stoet waarbij mensen dingen roepen als 'hup' alsook van links naar rechts deinen is AFGELAST uit naam van Allah. Die verordonneerde in mei een strijder een aanslag te plegen in Lyon, zodat die stomme parade een paar maanden later geen doorgang zou kunnen vinden. We hebben 'm gevonden hoor, eindelijk, de goede bijdrage van islamterrorisme. Nu moeten al die Nederlanders - toepasselijk genoeg vrijwel zonder uitzondering gekleed in hip ISIS-oranje - zowaar de wedstrijd voorbeschouwen en eventuele tactische openingen bespreken, terwijl ze naar het stadion hobbelen. En da's nog knap lastig.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Hoe is het nu met? Schotland
Nou goed blijkbaar alles op schema!
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Frankrijk begint War on Snus, celstraffen tot vijf jaar en boetes tot €375.000
Er zijn wereldoorlogen om minder begonnen
Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref
