Volkskrant-prominent Jeroen Trommelen hekelt 'branded advertorials' van kwaliteitskrant
Ach, noodlijdende overbezette Persgroepredacties die het hoofd boven water trachten te houden door hun journalistieke ziel in de uitverkoop te zetten. Weinig nieuws onder de zon natuurlijk, maar prijswinnende journo's van de oude stempel gaan er niet heel lekker op. We snappen het trouwens wel hoor. Niemand klikt nog op die Google-ads, en we kunnen hier ter redactie zelf een middagje vullen met imitaties van onze sales boys die zeggen dat branded content nu eenmaal de meeste opportunities, leads, conversions en engagement creëert en dus gewoon overduidelijk de future is. Dus ja, gewoon een beetje verpakken alsof het een artikel, maar dan net niet, zeg maar. Op desktop ziet het er als onderstaand uit. En daar spreken wij natuurlijk SCHANDE en niets dan dat van, maar als u interesse hebt in het aanprijzen van uw product of dienst als "Gesponsorde content, in de vorm van een ingezonden bericht, die perfect past tussen de reguliere content op GeenStijl" mail dan even naar sales@news-media.nl.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Komt dat zien: @Volkskrant publiceert boomercolumn to end all boomercolumns door @PeterdeWaard
Elke columnist boven de 60 kan inpakken, alles is gezegd
Volkskrantlezer legt Volkskrant uit hoe Twitter werkt
Zo zijn de ook wel weer, bij de Volkskrant
Nou ja. Volkskrantcolumnist vindt Elon Musk stom
Dit lees je nou nooit, behalve altijd
Gevonden: onsympatiekere man dan Elon Musk
Liever één Musk in de hand dan tien Van der Ploegs in de lucht
OMDENKEN! Volkskrantcolumnist wil ook geslachtscontrole bij mannelijke sporters
Lotte Houwink ten Cate stelt alleen maar vragen
Volkskrant begint War on Sperziebonen-eters
Wie u wie ook sperziebonen eet? (antwoord zometeen vetgedrukt)