Nederland pakt zilver (v) en brons (m) op Olympische ploegenachtervolging
Met samengeknepen billen (en al dan niet een vinger erin) nemen wij plaats op de bank voor wat misschien wel de succesvolste medailledag van die hele Olympische affaire gaat worden.
We gaan voor twee keer goud namelijk. Ireen, Lotte & Antoinette (& Marrit) en Sven, Jan & Patrick (&Koen) mogen vandaag rondjes rijden achter elkaar in een team op het leukste onderdeel van het Olympische schaatsen waar ze bij de NOS de hele tijd van zeggen dat we er nog aan moeten wennen terwijl iedereen behalve de NOS er al lang aan gewend is. Super fijn ook voor als u nooit weet voor welke Nederlander u moet zijn, want er is telkens maar één team van Nederland ons vaderland en dat gaat dan schaatsen tegen allemaal teams van buitenlanders uit andere landen die hier niet vandaan komen. De vrouwen moeten in de halve finale tegen Amerika, de mannen openen tegen Noorwegen, of zoals we tegenwoordig weer mogen zeggen, 'schaatsland Noorwegen'. Het leuke is dat er elke ronde iets fout kan gaan dus super spannend allemaal hup holland hup chips cola nootjes op PLOEGENACHTERVOLGING24.
UPDATE 1: Amerika gooide er met de baseballcap naar. Dames kalmpjes door naar de finale tegen Japan (of heel misschien Canada).
UPDATE 2: Gødverdømme. Verslagen door Nøren. Heren straks voor het brons tegen Nieuw-Zeeland. Veer Jan Blokhuijsen geknapt...
UPDATE 3: Japan komt met een magistrale verstelling op het einde. Nederland niet. Zilver voor de dames.
UPDATE 4: Brons voor de mannen. Nou. Jippie. Goed voor het internationale schaatsen dit, dat wel. Noorwegen pakt goud.
NOS-spoorboekje
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
THIALF 2030 in het StamCafé
It's coming home!
Oranje - het rapport (2)
We worden wereldkampioen
NEDERLAND VERNEDERT ZWEDEN
De Leeuw van Oranje opent zijn kaken bij het vallen van de avond. En dat geldt niet alleen voor deze avond, beste vrienden, beste landgenoten, beste voetbalkijkers, beste Dutch Fanatics
WK, BORD OP SCHOOT! Frankrijk - Senegal
Zit die blequeschete van een coach aan de botox of wat
Oranje - het rapport!
Omdat helemaal niemand het doet, doen wij het maar weer he!
We worden wereldkampioen!
In de finale rollen we die Oezbeken gewoon op
Arm Oezbekistan compleet overhoop gespeeld door fenomenaal Nederlands elftal
Koemanbal te ingenieus voor Cannavarobal
Knokken in het StamCafé! Rico Verhoeven vs. Oleksandr Usyk
Rico heeft verloren, vreselijke beslissing van de ref
LIVE WEGEN! Rico vs. Usyk
Kijken naar mannen die op een weegschaal staan, kan het mannelijker?
Rozen zijn rood, oma draagt Libresse, het is een zooitje bij poepclub Vitesse
"De verhoudingen met de buitenlandse aandeelhouders zijn helaas zeer verslechterd"
