Betonblokken bij VPRO na Zondag met Lubach
Vaarwel Arjen Lubach. Het was leuk je gekend te hebben. Niet dat we iedere week keken naar die flauwe VPRO poep-show met gejatte Twitter-grapjes en Daily Show-maniertjes. Maar nu heb je het echt TE BONT gemaakt. Beetje nare grappen maken over de islam, en salafisten belachelijk maken. Op de NPO nota bene. Je kunt het nu wel vergeten, mannetje Lubach. Reken maar dat rijksimam Hans Al-Larouch een fatwa over je gaat uitspreken. Op het Mediapark gaat je kaartje nu uit de telefoonklapper, de Joop Khmer-knokploeg staat binnenkort met een pot verf bij je voordeur en daarna komt er een "jongen" op een scooter een pakketje bezorgen (en het is geen pizza). Sterkte Arjen. PS: Je hóeft niet voor de NPO te werken...
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Ja wat nou, 'verslechterend klimaat voor moslims in Nederland'
Verslechterend klimaat voor niet-moslims in Nederland zullen ze bedoelen
Hoe is het nu met? Schotland
Nou goed blijkbaar alles op schema!
VPRO (355 fte) schrapt 58 banen en creëert meteen 14 nieuwe functies, jengelt over 'zwarte dag'
Dit grachtengordelklasseboomerturbopaarsebroeken gejank is echt NIET om aan te horen
Halsema: geen bewijs dat moslims verantwoordelijk waren voor Jodenjacht
oh sorry we bedoelen de Maccabi-rellen
100 jaar VPRO in het StamCafé
Deaud in het heden, springlevend in het verleden
Malek Fostok bekent moordpoging op Joodse man in kliniek, riep 'Allahu akbar'
Maar totaal niet islamitisch gestoorde Malek, wat doet u nu toch weer
Man rijdt in op mensen in in Modena, steekt omstander neer: 8 gewonden, waarvan 4 ernstig
Dader 'van Marokkaanse origine'
