GSTV. Winter 2022 - Kou of honger?
Tevens: Stamcafé
De herfst komt eraan: de dagen worden korter en de nachten langer. En juist in de nachten liggen steeds meer Nederlanders te piekeren over dé vraag van dé winter van 2022: kou of honger? Ondertussen hangt er ergens een "stroppenpot" boven de markt en wordt door iedereen en zijn kabinetsfluisteraar gelekt dat er nog "iets" aan zit te komen voor "dit jaar". Vaag en onduidelijk. En als je iets niet kunt gebruiken als je GEEN GELD meer hebt, dan is het wel vaagheid en onduidelijkheid. Dus wat krijg je dan: vaagheid en onduidelijkheid. Helder.
Oh dear...
OH. DEAR. LORD. NO. NO. NO.
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
De Grote GSHQ Zomerborrel Samenvatting
Drinken & Lachen in het Stamcafé
GSTV. Beelden belangrijk Fortuyn-fragment gecensureerd door BNNVARA, minister (D66) pruttelt over 'context' en 'lading'
Leefde Marcel van Dam nog maar - nee wacht, leefde Pim Fortuyn nog maar
TEVENS STAMCAFÉ
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
Stamcafé. 3 nieuwe Halo-missies in remake Halo 1
Nee we maken in het laatste kwartier van deze beschaving niks nieuws meer, maar soms houdt een geslaagde remake de illusie in stand
ORANJEKOORTS in het Stamcafé
We hebben zo'n gevoel dat Nederland in de halve finale gaan komen
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
