Ook niet meer te betalen: brood
Bammetjes 2 x zo duur
Wen er maar aan. Na benzine, OZB en boodschappen is ook BROOD NIET MEER TE BETALEN. Door oorlog en sancties wordt brood TWEE KEER ZO DUUR. Ook koekjes, crackers en pizza zijn de sjaak. En dat allemaal omdat Mark Rutte zonodig een inlegvelletje in een associatieverdrag wurmde. U zei NEE tegen Oekraïne, en krijgt er de hongerdood voor terug. Brood, mensen. Eerste levensbehoefte! Mooie boel. Nu niet meteen roepen dan bulldozeren we toch een paar AZC's, zonneparken en woonwijken omver ten behoeve van de akkerbouw. Maar zo makkelijk gaat dat niet. Oerhollandsch graan en tarwe is vooral voor veevoer en ons dagelijks brood komt eigenlijk uit Frankrijk. Nou mensen. Tijd voor een BROODOPROER!
KOFFIETIJD!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Liveblog oorlog. 'Vanochtend Israëlische aanvallen op Hezbollah ondanks wapenstilstand', Witkoff en Kushner naar Zwitserland voor 'eerste nucleaire onderhandeling'
Het gaat echt even vallen of staan in Libanon in Liveblog 159. Liveblog 158 las u hier
LIveblog oorlog. 'Voorwaardelijke, gefaseerde investering in Iran van $300 miljard door Golfstaatcoalitie wel in deal'
De prijsbepaling van vrede in Liveblog 156. Liveblog 155 las u hier
Liveblog oorlog. Deal getekend, Trump noemde Netanyahu een "very difficult guy, has no f**king judgement" na aanval op Hezbollah in Beiroet
Wereldvrede uitgebroken in Liveblog 154? Het tekenen van de deal zag u gisternacht ontvouwen in Liveblog 153
Liveblog oorlog. Trump zegt dat deal vandaag 'elektronisch' getekend wordt, Iran ontkent
Wereldvrede uitgebroken per autopen in Liveblog 152? Liveblog 151 las u hier
