Halsema: "TERRASSEN OPEN NU"
Op het terras zitten past wél bij Amsterdam
De Amsterdamse burgemeester Femke Halsema, bekend van gezellig samen koffiedrinken op de Dam, 'ik bepaal het allemaal zelf wel en het boerkaverbod past niet oh nee toch wel bij Amsterdam' alsook het snel weglopen van het terras als er ook iemand van De Telegraaf op het terras blijkt te zitten, heeft heel veel zin weer niet met iemand van De Telegraaf op het terras te zitten zodat ze haar drankje kan laten staan. "Ik roep het kabinet op: kijk begin maart als het mogelijk is naar de terrassen, zodat we de publieke ruimte kunnen reguleren", aldus de op de burgemeester van Dantumadiel en heel veel andere burgemeesters na beste burgemeester van de wereld. EN WE ZIJN HET GEWOON HELEMAAL MET FEMKE HALSEMA (GROENLINKS) EENS. Lekker 120.000 bier drinken op het terras. Heuujjjjjj.
Bier, peuk en op de kop naar huis
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
Laat Amsterdam maar platbranden
Feenstra komt niet meer, nou, heel mooi
VIDEO. Applaus voor DENK-raadslid na klacht over uitspreken naam Esmah Lahlah door VVD en JA21
Dan zijn de verhoudingen maar even duidelijk
Kom we gaan lekker naar de SOCIALE SAUNA
Sfeerbeeld: over 5 jaar een sociale sauna in ieder buurthuis
Halsema: geen bewijs dat moslims verantwoordelijk waren voor Jodenjacht
oh sorry we bedoelen de Maccabi-rellen
KASSA! 'Brug over het Amsterdamse IJ nu al HONDERDEN MILJOENEN duurder'
Maar hee, dan heb je ook niks
