Vrijdag in het Coronacafe: Marianne Zwagerman
Groen blaadje of dor hout?
Marianne Zwagerman (schrijfster, dagspreker, allround bemoeial) schreef in een column voor BNR dat de corona-zeis door het dorre hout gaat en sindsdien is iedere sentimentele schreeuwer en z'n Minister van Clownsschoenen permanent piswoest op de vrouw met de venijnige opvattingen. Ze is ook nog eens tegen de anderhalvemetereconomie, maar wat wil ze dan wel? De enige talkshow die daadwerkelijk tijd maakt voor een gesprek, het GSTV Coronacafe, besloot haar uit te nodigen om het te vragen. En daar ging ze op in, met de woorden: "In het begin mochten we bang, onzeker of nerveus zijn, want toen wisten we nog niet wat er op ons af kwam. Maar inmiddels zijn we zoveel weken verder, het wordt tijd om onze ratio terug te vinden en een weg uit deze crisis te zoeken." Nou. Dan zullen we daar eens een fris groen boompje over gaan opzetten!
LIVE, vrijdagavond 1 mei om 21:00 uur, op deze zender en op GSTV YouTube. Abonneer!
Reaguursels
Dit wil je ook lezen
GSTV. Beelden belangrijk Fortuyn-fragment gecensureerd door BNNVARA, minister (D66) pruttelt over 'context' en 'lading'
Leefde Marcel van Dam nog maar - nee wacht, leefde Pim Fortuyn nog maar
TEVENS STAMCAFÉ
GSTV. Oorlog veroorzaken in het Stamcafé
Niet te verwarren met oorlog maken, dat is bij voetbal, of oorlog verprutsen, dat is bij Trump
VIDEO. Jan Paternotte geconfronteerd met vluchtelingenstromen zónder PVV-schuld
Zelfs Gidi Markuszower treft deze keer geen blaam
De Telegraaf zwakt coronacolumn Marianne Zwagerman af
De Telegraaf stelt alleen maar vragen
GSTV. Gedwongen X verlaten in het Stamcafé
Iedereen een enkeltje BlueSky (als het aan ons aller topambtenaren ligt)
GSTV StamCafé. ASIELCRISIS (met Jesse Klaver)
Tom Staal en Jesse Klaver, zou dat een goed stel maken
