achtergrond

ingelogd als

lid

logout

word lid

nachtmodus

tip redactie

doneer

Hahaha. Jesse Klaver heeft het KOUD

Klimaatopwarm Kiddo maakt kennis met Maart roert zijn Staart

Significante observatie van de immer oplettende Bassie met de ongelukkige D66-achternaam. GroenLinks-leider Jesse Klaver had het koud tijdens de landelijke demonstratie tegen de opwarming van de aarde in Amsterdam. Ghe. Ghe. Ghe. Kunnen we wel dikke poolijs-grafieken tonen die het tegendeel bewijzen, filmpjes van klimaatrealistische hoogleraren hyperlinken, statistieken plempen met afkoelende temperatuur-curves. Maar eigenlijk somt dit alles wel op. Klimaatdrammer Jesse Klaver. Die het koud heeft. Tijdens een demo. Tegen de opwarming. Van de ade.
Wat een schitterend ongeluk... Hahaha, hij zei koud.

Reaguursels

Dit wil je ook lezen

Tip de redactie

Heb je informatie of een verhaal dat belangrijk is voor GeenStijl?
Laat het ons weten. Jouw tip kan het nieuws zijn.
Wil je een document meesturen? Mail het naar redactie@geenstijl.nl.

GeenStijl.nl is een uitgave van GS Magenta B.V.